آیتی زیرون |اخبار فناوری | دنیای صفرویک

اخبار فناوری،آکادمی آموزش، دانلود، بررسی اپ و وبسایت، مدرسه استارتاپ، راهنمای خرید

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

مدیران درباره طراحی سایت چگونه فکر میکنند؟

مدیران شرکت ها درباره  طراحی سایت چه فکر میکنند و چگونه سایتی میخواهند؟ امروز و در این مقاله از  طراحی سایت  به این موضوع می پردازیم . در ادامه همراه با  طراحی سایت باشید.
خیلی از مدیران اجرایی دارای تصورات غلطی از برنامه نویسی وب سایت می باشند. این تصورات غلط، یک نوع مشکل است، زیرا امروزه تجارت ها بیشتر از گذشته به حضور آنلاین شان متکی هستند.
تمامی مدیران اجرایی در تمامی شرکت های بزرگ و کوچک با این مشکل مواجه هستند. در این مقاله 6 تصور غلطی که این مدیران اجرایی دارند را بیان می کنیم:
 
1.برنامه نویسی وب سایت آسان است.
مشتریان سایت معمولا یک وب سایت 20 صفحه ای ساده همراه با تنظیمات ثبت نام در سایت، پرداخت آنلاین، یک وبلاگ و دیگر ویدجت ها را می خواهند.
وب سایت هایی مانند فیس بوک و CRAIGSLIST ممکن است به نظر ساده باشند، اما برنامه نویسی آن ها، زمان بر و بسیار پیچیده است. هر چه طراحی یک سایت ساده تر به نظر بیاید، برنامه نویسی آن پیچیده تر می باشد. برنامه نویسان معتقد هستند که بعضی برنامه نویسی های پیچیده، نیاز به روز ها برنامه ریزی دارند.
 
2.هر کسی می تواند برنامه نویسی سایت را انجام دهد.
به جای این که تمام کارمندان را در اتاق کنفرانس برای ارائه ایده هایی برای برنامه نویسی وب سایت جمع آوری کنید، تنها افرادی که در این زمینه تخصص دارند را گرد هم آورید.
استراتژی بازاریابی محتوا، اسناد تجاری، اهداف تجاری و روند جستجوی کاربران در سایت را در این جلسه بیان کنید. زمان زیادی را روی برنامه ریزی های تکنیکی، ساختار پایگاه داده، طرح بندی، طراحی و یا ویدجت ها صرف نکنید.
 
3.الگوهای از پیش ساخته شده برای تمامی وب سایت ها متناسب است.
مزیت استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده ممکن است برای برخی شرکت ها و تجارت ها کارساز باشد، اما برای شرکت های مهم با وظایف جدی که درباره برند و حضور آنلاین شان مصمم هستند، این الگوهای از پیش ساخته شده نمی تواند راه حل طولانی مدت برای آن ها باشد.
باید طراحی سایت را مانند یک سرمایه گذاری و یک منبع مشخص و متناسب برای تجارت تان در نظر بگیرید. یک تیم طراحان وب سایتی را بیابید که تجارت تان را درک کنند، سوالات متناسبی از شما بپرسند و مشتریان راضی و نمونه کارهای موفقی داشته باشند. یک تیم طراحی سایت خوب به شما کمک می کند تا اهداف خود را با توجه به بودجه ای که دارید، مدیریت کنید و یا راه حل های بهینه ای را برای تجارت خود پیدا کنید. شاید این تیم ها به نظر گران برسند، اما سود حاصل از این سرمایه گذاری بسیار زیاد خواهد بود.
 
4.زمانی که یک وب سایت طراحی شد، به معنی پایان کار می باشد.
برنامه نویسی وب سایت تنها در یک فعالیت خلاصه نمی شود. زمانی که وب سایت خود را راه اندازی نمودید، این طراحی سایت نیاز به نگه داری و مراقبت دارد. خیلی از شرکت های تجاری و بازاریابی دارای تیم های بخصوصی هستند که روی سایت ها نظارت دارند تا اطمینان حاصل کنند که بدون هیچ مشکلی، حضور آنلاین تجارت خود را مانند همیشه قدرتمند حفظ کرده اند.
حتی اگر وب سایت شما دارای حجم زیادی از مخاطبین سایت نباشد، شما باید روی عملکرد طراحی سایت خود مدیریت داشته باشید. شما باید به طور مداوم بروزرسانی های امنیتی و جدیدی را، برای افزایش سئو سایت و بهینه سازی سایت خود انجام دهید.
 
5.هر کسی می تواند تجربه کاربری فوق العاده ای را در وب سایت به وجود بیاورد.
شما نمی توانید یک وب سایت را خودتان طراحی کرده و بسازید. روی پیشبرد تجارت تان و بهبود محصولات و سرویس های طراحی سایت تان تمرکز کنید. کارآموز و یا آشنایان شما هم نمی توانند این وب سایت ها را طراحی کرده و بسازند. برای برنامه نویسی یک وب سایت، باید اطلاعاتی بیش از موارد پایه داشته باشید، مخصوصا زمانی که سیستم پرداخت آنلاین را می خواهید در وب سایت اعمال کنید و یا می خواهید سایت را با سیستم داخلی شرکت یا تجارت یک پارچه سازی و هماهنگ کنید.
اندکی از ابزارهای ساخت وب سایت وجود دارند که می توانند برای تجارت های کوچک، بسیار عالی عمل کنند. اما این ابزارها نمی توانند برای تجارت های بزرگ و مهم، کارآمد باشند.
برای وب سایت خودتان، شما ممکن است نیاز به یک تیم برای طراحی و برنامه نویسی سایت داشته باشید که مجهز به مهارت های تخصصی در این زمینه می باشند. اجازه دهید تا شرکت طراحی وب سایتی که برای تجارت خود انتخاب کرده اید، کار خود را به درستی انجام دهد و نتایج خوبی را برای تان به ارمغان آورند.
 
6.این طراحی وب سایت متعلق به شما است.
طبیعی است که بخواهید روی وب سایت شرکت خود مدیریت داشته باشید. متاسفانه، زمانی که طراح وب سایت نباشید، این امر امکان پذیر نیست. اگر می خواهید که بازدیدکنندگان سایت تان به مشتریان وب سایت شما تبدیل شوند، باید به طراح وب سایت خود اعتماد داشته باشید.
طراحان سایت دیدگاه شما را درک می کنند، اما شما باید به آن ها اجازه دهید تا مدیریت سایت را به طور کامل برعهده بگیرند. آن ها درباره ساختارهای طراحی اطلاعات دارند و کمک می کنند تا بازدیدکنندگان به مشتریان وب سایت شما تبدیل شوند.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .

۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ – جلسه پنجم : فرکانس ها در ایمیل و اهمیت بررسی آمار

در جلسات قبلی آموزش ایمیل مارکتینگ، در مورد نرخ بازگشایی، نرخ کلیک و راهکارهای افزایش آن‌ها صحبت کردم. از جمله عواملی که بر افزایش نرخ بازگشایی و نرخ کلیک تأثیر دارد، فرکانس ارسال ایمیل‌هاست که در ادامه به صورت کامل توضیح خواهم داد. در ادامه همراه آی تی من باشید.

در جلسه پنجم ایمیل مارکتینگ، در مورد ضرورت استفاده از آنالیتیکس و ابزار آن صحبت می‌کنم و یک نمونه  موفق از کمپین‌های ایمیلی را توضیح خواهم داد. قبل از شروع جلسه پنجم ایمیل مارکتینگ ، توصیه می کنم تا جلسات قبلی آموزش را به طور کامل دنبال کرده باشید تا مفاهیم این جلسه قابل درک باشد. برای دنبال کردن آموزش های قبلی می توانید از تگ های زیر دنبال کنید.

ادامه را در اینجا بخوانید : فرکانس ها در ایمیل مارکتینگ

 

تگ آموزش : ایمیل مارکتینگ

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ  - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی

۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

از آخرین گرایش ها و پیشرفت ها در زمینه طراحی وب سایت مطلع باشید

تکنولوژی و خصوصا طراحی سایت با خصوصیات و ویژگی های بسیاری همراه است به طوریکه پیشرفت ها در این حوزه به صورت لحظه ای اتفاق می افتد . در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم تا شما را با آخرین گرایش و پیشرفت های این حوزه آشنا کنیم. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

پیشرفت در تکنیک های طراحی سایت به کندی روی نمی دهد. از جایی که محبوبیت و طرفداری طراحی سایت پیشرفته لحظه به لحظه افزایش می یابد، شما ممکن است از وجود تکنیک ها و الگوهای طراحی سایت بسیار زیادی که این روزها به وجود آمدند، تعجب کنید.

مردم همیشه در حال یافتن روش های تازه و جدید می باشند تا دیگر پروسه های قدیمی را در طراحی کردن وب سایت به کار نبرند، مانند FLEXBOX و  CSS GRID. RACHEL ANDREW و JEN SIMMOMS برنامه نویسان را تشویق می کنند تا به تکنولوژی های روز دنیا همیشه توجه داشته باشند و همیشه این موضوعات را دنبال نمایند.

آیا طراحی سایت این روزها بسیار متنوع و پیشرفته می باشد؟

اخیرا، از برخی از بنیان گذاران صنعت وب سایت- مانند ANDY CLARKE  و JEFFREY ZELDMAN- پرسیده شد که آیا واقعا این صنعت طراحی سایت نیاز دارد تا به این حد پیچیده شود و آیا وب سایت ها به این وسیله شادابی و نشاط و حس صمیمت خود را از دست می دهند و یا اینکه وابسته به استانداردهای موجود در این زمینه می باشند؟ آیا همه ما باید تنها از فریم ها و الگوها و ابزارهایی که در دسترس ما می باشد، استفاده نماییم؟

اگر چه در این باره صحبت ها و مباحث بسیاری وجود دارد، اما من فکر نمی کنم که نظریاتی بر مبنای اینکه چگونه پروژه های دیجیتالی به گونه ای متفاوت و پیشرفته ساخته شوند، به وجود آمده باشد. ما مدت ها است که از HTML، CSS و اندکی JAVASCRIPT استفاده می کنیم. امروزه پردازنده های CSS و الگوهای JS و ترکیباتی به وجود آمده است که باعث شده تا پروژه های طراحی وب بسیار پیشرفته نمایان شوند که دارای عوامل بسیار جدیدی نیز می باشند، مانند بهینه سازی شدن عوامل طراحی، پیام تحویل CDN و بهینه سازی و سئو وب سایت و غیره.

اصرار بر اینکه متدهای جدید و مدرن را خیلی زود در طراحی وب سایت مشتریان به کار ببریم، می تواند بسیار کار اشتباه و غلطی باشد.

پیشگام شدن در تکنولوژی طراحی وب سایت

صحبت ها و کنفرانس های که در این زمینه وجود دارند، نشان داده اند که طرفدار عملکردهای مدرن و بروز می باشند. باید این مورد را به یاد داشته باشید که صنعت طراحی وبسایت بسیار جدید و تازه وارد است و هنوز راه پیشرفت بسیاری دارد و می تواند توسعه یابد.

مشکل این جا است که طراحانی که از آخرین تکنولوژی ها در طراحی خود استفاده نمی کنند، همیشه احساس می کنند که در پروژه شان یک چیزی کم می باشد و این حس به آن ها منتقل می شود که همه چیز طبق روال پیش نمی رود. افرادی که به راحتی می توانند از این موضوع بگذرند و محدودیت های استفاده از تکنولوژی در طراحی وب سایت را کنار بگذارند، می توانند در این مسیر بسیار موفق شوند.

شک نکنید، که این افراد می توانند در پیشرفت هر چه بیشتر صنعت طراحی سایت نیز کمک کننده و مفید باشند. اما عجله و تعجیل در استفاده از موارد مدرن در پروژه های دیجتالی می تواند نتایج گران باری را برای مشتریان به وجود آورد.

شما مطئنا به عنوان طراحان وب می خواهید رابطه کاری طولانی مدت و پر بازدهی با مشتریان خود داشته باشید. تغییر دادن نحوه ساخت و طراحی وب سایت تان می تواند تنها این معنا را داشته باشد که باید همیشه در این زمینه مطالعه داشته باشید و مهارت های بسیار زیادی را کسب کنید.

همان طور که خواندن اظهار نظرات دیگران و فایل هایی نظیر README می تواند به شما کمک کنند، باید اطمینان حاصل کنید که این اطلاعاتی که به دست می آورید، همیشه موثر خواهند بود و برای مدت طولانی می توانند کاربردی و نتیجه بخش باشند.

به عنوان مدیر دیجیتالی در یک شرکت طراحی سایت کوچک به نام IMAGINATE، این وظیفه من می باشد که اطمینان حاصل نمایم که ما از تکنولوژی متناسب و صحیحی در پروژه های مشتریان استفاده کرده و با دقت و هوشندانه وقت خود را برنامه ریزی می کنیم و باید روی این امر بسیار دقت داشته باشم که چه مواردی را یاد می گیریم تا در پروسه های طراحی وب سایت آینده مان به کار ببندیم.

من کاملا درک می کنم که چگونه طراحان و برنامه نویسان می خواهند تکنولوژی جدید بعدی را در کارهای خود به کار ببندند. من هم همین احساس را دارم و دقیقا این موضوع باعث شده است که سال ها در این حرفه بمانم و فعالیت کنم.

واقعیت این می باشد که ما باید به طول عمر پلاگین ها/آرشیوها/نرم افزارها نیز دقت نماییم، زیرا اگر این موارد متناسب با عصر و دوره خود به کار نروند، منجر به شکست خواهند شد و دیگر نمی توانند تکنولوژی های جدید بیشتری را متقبل شوند. مسئولیت این چنین شکست هایی به عنوان طراح و برنامه نویس وب، بر عهده ما می باشد.

آموزش دادن به برنامه نویسان وب سایت جوان و تازه کار

خیلی از برنامه نویسان تازه کار و نوجوان وب سایت واقعا مشتاق دریافت اطلاعات می باشند. زمانی که آن ها در استدیو های طراحی وب سایت حضور یابند، الهامات بسیاری را کسب می نمایند و شوق دارند تا روش های جدید و تکنیک های مدرنی که در حال پدیدار شدن می باشند را ببینند و درک کنند و دریابند که باید چگونه در پروژه های طراحی وب سایت خود به کار ببرند.

شما مطئنا می خواهید تا پرسنل و کارمندان تان در این زمینه رشد کنند و به اندازه ای پیشرفت کنند که بتوانند به صورت گروهی روی پروژه های طراحی سایت کار کنند. از این رو بسیار مهم می باشد تا اطمینان حاصل شود شما تنها روی تکنولوژی هایی کار می کنید که به عواملی مربوط می شود که از قبل وجود داشته است و هم اکنون بهبود یافته است.

منظور من این می باشد که این تکنولوژی پدیدار شده، یک مورد و گزینه جدید در طراحی وب سایت نمی باشد و شما از پیش با آن آشنایی داشته اید. اگر با پیشرفت های در زمینه طراحی وب سایت مواجه شدید که کارآموزان و طراحان جوان شما از قبل با آن ها آشنایی نداشته اند، بهتر است تعادلی در این میان ایجاد نمایید تا آن ها با مشکل مواجه نشوند.

مثالی خوبی که در این زمینه می توان به آن اشاره نمود، تغییر و پیشرفت از LESS به SCSS و هم چنین GRUNT به GLUP می باشد. هر دوی این تکنولوژی ها بسیار شبیه به یکدیگر می باشند، اما تفاوت هایی نیز میان آن ها وجود دارد که با توجه به آن ها باید تشخیص دهید که در برنامه نویسی و طراحی وب باید کدام یک از LESS و یا GRUNT را به کار ببرید. در این زمینه باید به کارآموزان خود آموزش دهید که چگونه این نوع موارد را در پیش طراحی خود مورد بررسی قرار دهند.

طرح بندی های موجود در طراحی وب سایت

شبکه های FLEX و CSS از پیشرفت های اخیری محسوب می شود که این روزها بسیار درباره آن صحبت و بحث و گفت و گو می شود. شبکه CSS می تواند راهی که ما وب سایت ها را در آینده در معرض نمایش می گذاریم را متحول سازد. البته این مورد در مرورگرهای اخیر پنهان می باشد، اگر چه شما می توانید با فعال کردن گزینه هایی در مرورگر کروم، به این مورد نیز دسترسی داشته باشید.

بنا بر دلایلی ما نمی توانیم از این مورد در پروژه های زنده و آنلاین استفاده نماییم. طرح بندی و شبکه های موجود در طراحی وب سایت مطابق با تکنولوژی های روز دنیا به سادگی می توانند متحمل تغییر شوند، یعنی می توانند از جدول ها به ردیف های دوتایی و حتی یا اشکال شناور تغییر یابند.

این روزها ما از FLEXBOX در کارهای آنلاین و زنده نیز استفاده می کنیم، اما تنها در صورتی که سودی برای ما داشته باشد- به طور مثال برای رده بندی کردن محتواها در طرح بندی های ریسپانسیو و یا عمودی قرار دادن آیتم ها در مرکز شبکه طراحی سایت. برای اینکه FLEXBOX را در یک وب سایت کامل امتحان نمایید که IOS و SAFARI را نیز پشتیبانی نماید، ممکن است چالش سختی پیش رو داشته باشید و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد.

 استقبال از مرورگرهای قدیمی در طراحی سایت

مشتریان مخصوصا زمانی که جزو شرکت های بسیار بزرگی می باشند، معمولا از آخرین و جدیدترین مرورگرها استفاده نمی کنند. به این ترتیب، مرورگرهای جدید مطمئنا محدودیت هایی دارند که توسط آن ها نمی توانند به وب سایت ها دسترسی داشته باشند و این موضوع برای شما که می خواهید وب سایت آن ها را طراحی کنید، بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر یکی از مشتریان از INTERNT EXPLORER در لپ تاپ قدیمی خود استفاده می کند، مطمئنا وب سایت در آن بهتر اجرا می شود و می تواند نظر مشتری را به خود جلب نماید.

گاهی اوقات یک مشتری ایده خوبی دارد و به راحتی می تواند بیان نماید که چه چیزهایی در ذهن خود دارد و یا حتی می تواند سیستم و یا تکنولوژی که شما نیاز دارید تا روی طراحی وب سایت آن ها کار کنید را برای تان مشخص سازد.

یک موضوع کلیدی برای ما به عنوان یک شرکت طراحی وب این می باشد که باید با این نیازهای مشتریان مطابقت یابیم تا بتوانیم به راحتی با آن ها کار کنیم. اگر بخواهید خلاف آن چیزی که مشتریان از شما می خواهند و انتظار دارند، عمل کنید، مطمئنا نمی توانید رضایت شان را جلب نمایید و این موضوع اصلا برای یک شرکت طراحی سایت جالب نیست.

گاهی اوقات لازم است به جای این که تکنولوژی ها جدید و مدرن را به کار ببرید، بنا بر نیاز مشتری، پایگاه داده ای را توسعه و بهبود دهید.

این روزها وقتی پروژه طراحی وب سایت جدیدی آغاز می شود، مطمئن می باشیم که ابزارهای مورد نیاز ما، در دسترس می باشد. در هر صورت،  ما باید به این موضوع نیز واقف شویم که گاهی روش به کار رفته در طراحی سایت ممکن است در برخی از مرورگرها به خوبی جواب دهد، اما ابزارهای بسیاری وجود دارند که نمی توانند با این روش مطابقت یابند.

اگرچه شاید راه حل هایی نیز در این زمینه وجود داشته باشد، اما ممکن است بودجه کافی برای آن موجود نباشد. زمانی که مشتریان تان منابع متناسبی برای شروع کار ندارند، از این رو شما باید راه حلی را بیابید که هر دو جانب را راضی نگه دارد.

باید این موضوع همواره تکرار شود که هدف هر استدیو طراحی وب سایتی این است که کار بی نقص و بهینه ای را تحویل مشتری دهد و این امر مستلزم این می باشد که متدهای جدید را در پروژه های خود به کار ببرید و زمان خود را برنامه ریزی کنید تا بتوانید تمامی مراحل پروژه طراحی وب سایت خود را به سادگی مدیریت کنید.

شاید استفاده از روش های جدید و تکنولوژی ها در زمینه طراحی وب سایت و یا متعادل کردن آن با روش های کنونی اندکی وسوسه انگیز باشد، اما باعث می شود تا من مخصوصا زمانی که روش جدیدی تبدیل به استاندارد پروژه های آنلاین و زنده می شود، احساس رضایت کنم.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .

۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ – جلسه پنجم : فرکانس ها در ایمیل و اهمیت بررسی آمار

در جلسات قبلی آموزش ایمیل مارکتینگ، در مورد نرخ بازگشایی، نرخ کلیک و راهکارهای افزایش آن‌ها صحبت کردم. از جمله عواملی که بر افزایش نرخ بازگشایی و نرخ کلیک تأثیر دارد، فرکانس ارسال ایمیل‌هاست که در ادامه به صورت کامل توضیح خواهم داد. در ادامه همراه آی تی من باشید.

 

در جلسه پنجم ایمیل مارکتینگ، در مورد ضرورت استفاده از آنالیتیکس و ابزار آن صحبت می‌کنم و یک نمونه  موفق از کمپین‌های ایمیلی را توضیح خواهم داد. قبل از شروع جلسه پنجم ایمیل مارکتینگ ، توصیه می کنم تا جلسات قبلی آموزش را به طور کامل دنبال کرده باشید تا مفاهیم این جلسه قابل درک باشد. برای دنبال کردن آموزش های قبلی می توانید از تگ های زیر دنبال کنید.

ادامه را اینجا بخون

 

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ  - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی

 

۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ – جلسه چهارم : محتوای ایمیل خود را بهبود دهید

 

با آموزش ایمیل مارکتینگ درخدمت شما هستم و به جلسه چهارم از این آموزش رسیدیم. در جلسه قبل، در مورد عوامل مؤثر بر افزایش Open Rate ، نرخ بازگشایی توسط مشترکین و تست A/B صحبت کردم. این جلسه در مورد CTR یا نرخ کلیک و عوامل مؤثر بر افزایش آن است . درادامه همراه باشید.

ادامه را اینجا بخوانید : بهبود محتوای ایمیل

 

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ  - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی

۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

از آخرین گرایش ها و پیشرفت ها در زمینه طراحی وب سایت مطلع باشید

تکنولوژی و خصوصا طراحی سایت با خصوصیات و ویژگی های بسیاری همراه است به طوریکه پیشرفت ها در این حوزه به صورت لحظه ای اتفاق می افتد . در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم تا شما را با آخرین گرایش و پیشرفت های این حوزه آشنا کنیم. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

پیشرفت در تکنیک های طراحی سایت به کندی روی نمی دهد. از جایی که محبوبیت و طرفداری طراحی سایت پیشرفته لحظه به لحظه افزایش می یابد، شما ممکن است از وجود تکنیک ها و الگوهای طراحی سایت بسیار زیادی که این روزها به وجود آمدند، تعجب کنید.

مردم همیشه در حال یافتن روش های تازه و جدید می باشند تا دیگر پروسه های قدیمی را در طراحی کردن وب سایت به کار نبرند، مانند FLEXBOX و  CSS GRID. RACHEL ANDREW و JEN SIMMOMS برنامه نویسان را تشویق می کنند تا به تکنولوژی های روز دنیا همیشه توجه داشته باشند و همیشه این موضوعات را دنبال نمایند.

آیا طراحی سایت این روزها بسیار متنوع و پیشرفته می باشد؟

اخیرا، از برخی از بنیان گذاران صنعت وب سایت- مانند ANDY CLARKE  و JEFFREY ZELDMAN- پرسیده شد که آیا واقعا این صنعت طراحی سایت نیاز دارد تا به این حد پیچیده شود و آیا وب سایت ها به این وسیله شادابی و نشاط و حس صمیمت خود را از دست می دهند و یا اینکه وابسته به استانداردهای موجود در این زمینه می باشند؟ آیا همه ما باید تنها از فریم ها و الگوها و ابزارهایی که در دسترس ما می باشد، استفاده نماییم؟

اگر چه در این باره صحبت ها و مباحث بسیاری وجود دارد، اما من فکر نمی کنم که نظریاتی بر مبنای اینکه چگونه پروژه های دیجیتالی به گونه ای متفاوت و پیشرفته ساخته شوند، به وجود آمده باشد. ما مدت ها است که از HTML، CSS و اندکی JAVASCRIPT استفاده می کنیم. امروزه پردازنده های CSS و الگوهای JS و ترکیباتی به وجود آمده است که باعث شده تا پروژه های طراحی وب بسیار پیشرفته نمایان شوند که دارای عوامل بسیار جدیدی نیز می باشند، مانند بهینه سازی شدن عوامل طراحی، پیام تحویل CDN و بهینه سازی و سئو وب سایت و غیره.

اصرار بر اینکه متدهای جدید و مدرن را خیلی زود در طراحی وب سایت مشتریان به کار ببریم، می تواند بسیار کار اشتباه و غلطی باشد.

پیشگام شدن در تکنولوژی طراحی وب سایت

صحبت ها و کنفرانس های که در این زمینه وجود دارند، نشان داده اند که طرفدار عملکردهای مدرن و بروز می باشند. باید این مورد را به یاد داشته باشید که صنعت طراحی وبسایت بسیار جدید و تازه وارد است و هنوز راه پیشرفت بسیاری دارد و می تواند توسعه یابد.

مشکل این جا است که طراحانی که از آخرین تکنولوژی ها در طراحی خود استفاده نمی کنند، همیشه احساس می کنند که در پروژه شان یک چیزی کم می باشد و این حس به آن ها منتقل می شود که همه چیز طبق روال پیش نمی رود. افرادی که به راحتی می توانند از این موضوع بگذرند و محدودیت های استفاده از تکنولوژی در طراحی وب سایت را کنار بگذارند، می توانند در این مسیر بسیار موفق شوند.

شک نکنید، که این افراد می توانند در پیشرفت هر چه بیشتر صنعت طراحی سایت نیز کمک کننده و مفید باشند. اما عجله و تعجیل در استفاده از موارد مدرن در پروژه های دیجتالی می تواند نتایج گران باری را برای مشتریان به وجود آورد.

شما مطئنا به عنوان طراحان وب می خواهید رابطه کاری طولانی مدت و پر بازدهی با مشتریان خود داشته باشید. تغییر دادن نحوه ساخت و طراحی وب سایت تان می تواند تنها این معنا را داشته باشد که باید همیشه در این زمینه مطالعه داشته باشید و مهارت های بسیار زیادی را کسب کنید.

همان طور که خواندن اظهار نظرات دیگران و فایل هایی نظیر README می تواند به شما کمک کنند، باید اطمینان حاصل کنید که این اطلاعاتی که به دست می آورید، همیشه موثر خواهند بود و برای مدت طولانی می توانند کاربردی و نتیجه بخش باشند.

به عنوان مدیر دیجیتالی در یک شرکت طراحی سایت کوچک به نام IMAGINATE، این وظیفه من می باشد که اطمینان حاصل نمایم که ما از تکنولوژی متناسب و صحیحی در پروژه های مشتریان استفاده کرده و با دقت و هوشندانه وقت خود را برنامه ریزی می کنیم و باید روی این امر بسیار دقت داشته باشم که چه مواردی را یاد می گیریم تا در پروسه های طراحی وب سایت آینده مان به کار ببندیم.

من کاملا درک می کنم که چگونه طراحان و برنامه نویسان می خواهند تکنولوژی جدید بعدی را در کارهای خود به کار ببندند. من هم همین احساس را دارم و دقیقا این موضوع باعث شده است که سال ها در این حرفه بمانم و فعالیت کنم.

واقعیت این می باشد که ما باید به طول عمر پلاگین ها/آرشیوها/نرم افزارها نیز دقت نماییم، زیرا اگر این موارد متناسب با عصر و دوره خود به کار نروند، منجر به شکست خواهند شد و دیگر نمی توانند تکنولوژی های جدید بیشتری را متقبل شوند. مسئولیت این چنین شکست هایی به عنوان طراح و برنامه نویس وب، بر عهده ما می باشد.

آموزش دادن به برنامه نویسان وب سایت جوان و تازه کار

خیلی از برنامه نویسان تازه کار و نوجوان وب سایت واقعا مشتاق دریافت اطلاعات می باشند. زمانی که آن ها در استدیو های طراحی وب سایت حضور یابند، الهامات بسیاری را کسب می نمایند و شوق دارند تا روش های جدید و تکنیک های مدرنی که در حال پدیدار شدن می باشند را ببینند و درک کنند و دریابند که باید چگونه در پروژه های طراحی وب سایت خود به کار ببرند.

شما مطئنا می خواهید تا پرسنل و کارمندان تان در این زمینه رشد کنند و به اندازه ای پیشرفت کنند که بتوانند به صورت گروهی روی پروژه های طراحی سایت کار کنند. از این رو بسیار مهم می باشد تا اطمینان حاصل شود شما تنها روی تکنولوژی هایی کار می کنید که به عواملی مربوط می شود که از قبل وجود داشته است و هم اکنون بهبود یافته است.

منظور من این می باشد که این تکنولوژی پدیدار شده، یک مورد و گزینه جدید در طراحی وب سایت نمی باشد و شما از پیش با آن آشنایی داشته اید. اگر با پیشرفت های در زمینه طراحی وب سایت مواجه شدید که کارآموزان و طراحان جوان شما از قبل با آن ها آشنایی نداشته اند، بهتر است تعادلی در این میان ایجاد نمایید تا آن ها با مشکل مواجه نشوند.

مثالی خوبی که در این زمینه می توان به آن اشاره نمود، تغییر و پیشرفت از LESS به SCSS و هم چنین GRUNT به GLUP می باشد. هر دوی این تکنولوژی ها بسیار شبیه به یکدیگر می باشند، اما تفاوت هایی نیز میان آن ها وجود دارد که با توجه به آن ها باید تشخیص دهید که در برنامه نویسی و طراحی وب باید کدام یک از LESS و یا GRUNT را به کار ببرید. در این زمینه باید به کارآموزان خود آموزش دهید که چگونه این نوع موارد را در پیش طراحی خود مورد بررسی قرار دهند.

طرح بندی های موجود در طراحی وب سایت

شبکه های FLEX و CSS از پیشرفت های اخیری محسوب می شود که این روزها بسیار درباره آن صحبت و بحث و گفت و گو می شود. شبکه CSS می تواند راهی که ما وب سایت ها را در آینده در معرض نمایش می گذاریم را متحول سازد. البته این مورد در مرورگرهای اخیر پنهان می باشد، اگر چه شما می توانید با فعال کردن گزینه هایی در مرورگر کروم، به این مورد نیز دسترسی داشته باشید.

بنا بر دلایلی ما نمی توانیم از این مورد در پروژه های زنده و آنلاین استفاده نماییم. طرح بندی و شبکه های موجود در طراحی وب سایت مطابق با تکنولوژی های روز دنیا به سادگی می توانند متحمل تغییر شوند، یعنی می توانند از جدول ها به ردیف های دوتایی و حتی یا اشکال شناور تغییر یابند.

این روزها ما از FLEXBOX در کارهای آنلاین و زنده نیز استفاده می کنیم، اما تنها در صورتی که سودی برای ما داشته باشد- به طور مثال برای رده بندی کردن محتواها در طرح بندی های ریسپانسیو و یا عمودی قرار دادن آیتم ها در مرکز شبکه طراحی سایت. برای اینکه FLEXBOX را در یک وب سایت کامل امتحان نمایید که IOS و SAFARI را نیز پشتیبانی نماید، ممکن است چالش سختی پیش رو داشته باشید و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد.

 استقبال از مرورگرهای قدیمی در طراحی سایت

مشتریان مخصوصا زمانی که جزو شرکت های بسیار بزرگی می باشند، معمولا از آخرین و جدیدترین مرورگرها استفاده نمی کنند. به این ترتیب، مرورگرهای جدید مطمئنا محدودیت هایی دارند که توسط آن ها نمی توانند به وب سایت ها دسترسی داشته باشند و این موضوع برای شما که می خواهید وب سایت آن ها را طراحی کنید، بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر یکی از مشتریان از INTERNT EXPLORER در لپ تاپ قدیمی خود استفاده می کند، مطمئنا وب سایت در آن بهتر اجرا می شود و می تواند نظر مشتری را به خود جلب نماید.

گاهی اوقات یک مشتری ایده خوبی دارد و به راحتی می تواند بیان نماید که چه چیزهایی در ذهن خود دارد و یا حتی می تواند سیستم و یا تکنولوژی که شما نیاز دارید تا روی طراحی وب سایت آن ها کار کنید را برای تان مشخص سازد.

یک موضوع کلیدی برای ما به عنوان یک شرکت طراحی وب این می باشد که باید با این نیازهای مشتریان مطابقت یابیم تا بتوانیم به راحتی با آن ها کار کنیم. اگر بخواهید خلاف آن چیزی که مشتریان از شما می خواهند و انتظار دارند، عمل کنید، مطمئنا نمی توانید رضایت شان را جلب نمایید و این موضوع اصلا برای یک شرکت طراحی سایت جالب نیست.

گاهی اوقات لازم است به جای این که تکنولوژی ها جدید و مدرن را به کار ببرید، بنا بر نیاز مشتری، پایگاه داده ای را توسعه و بهبود دهید.

این روزها وقتی پروژه طراحی وب سایت جدیدی آغاز می شود، مطمئن می باشیم که ابزارهای مورد نیاز ما، در دسترس می باشد. در هر صورت،  ما باید به این موضوع نیز واقف شویم که گاهی روش به کار رفته در طراحی سایت ممکن است در برخی از مرورگرها به خوبی جواب دهد، اما ابزارهای بسیاری وجود دارند که نمی توانند با این روش مطابقت یابند.

اگرچه شاید راه حل هایی نیز در این زمینه وجود داشته باشد، اما ممکن است بودجه کافی برای آن موجود نباشد. زمانی که مشتریان تان منابع متناسبی برای شروع کار ندارند، از این رو شما باید راه حلی را بیابید که هر دو جانب را راضی نگه دارد.

باید این موضوع همواره تکرار شود که هدف هر استدیو طراحی وب سایتی این است که کار بی نقص و بهینه ای را تحویل مشتری دهد و این امر مستلزم این می باشد که متدهای جدید را در پروژه های خود به کار ببرید و زمان خود را برنامه ریزی کنید تا بتوانید تمامی مراحل پروژه طراحی وب سایت خود را به سادگی مدیریت کنید.

شاید استفاده از روش های جدید و تکنولوژی ها در زمینه طراحی وب سایت و یا متعادل کردن آن با روش های کنونی اندکی وسوسه انگیز باشد، اما باعث می شود تا من مخصوصا زمانی که روش جدیدی تبدیل به استاندارد پروژه های آنلاین و زنده می شود، احساس رضایت کنم.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .

۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

اینفوگرافیک : حقیقت هایی که درباره ویدیو مارکتینگ نمی دانیم!

باتوجه به اهمیت دیجیتال مارکتینگ و اهمیت هرچه بیشتر ویدیو در دنیای مجازی امروز، در این اینفوگرافیک سعی دارم به حقیقت هایی درباره ویدیو مارکتینگ اشاره کنم که به آنها کمتر توجه میشود یا بهتر بگویم اصلا توجه نمی شود ! در ادامه همراه با آی تی من باشید.

ادامه را اینجا بخوان : اینفوگرافیک ویدیو مارکتینگ

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ  - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی

۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

طراحی سایت با دسترسی مستقیم چگونه امکان پذیر است ؟

قابلیت در دسترس بودن  طراحی سایت  ها چیست؟ ما قوانین موجود در این زمینه را به شما توضیح می دهیم و توصیه ها و منابع ممتازی را به اشتراک می گذاریم. در ادامه همراه با  طراحی سایت باشید.
قابلیت در دسترس بودن به موردی باز می گردد که تجربه کاربری عالی یک وب سایت برای همه اشخاص تا جایی که امکان دارد در دسترس باشد. اغلب اوقات، زمانی که درباره قابل در دسترس بودن وب سایت ها صحبت می شود، ما توضیح می دهیم که چگونه مردم حتی با داشتن ناتوانایی هایی می توانند از این وب سایت ها استفاده نمایند.
یکی از موارد رایجی که در این زمینه وجود دارد، صفحه نمایش گویا می باشد. یک صفحه نمایش گویا، همان طور که از نامش پیدا می باشد، یک تکنولوژی کمکی است که متن ها و محتواهای موجود در صفحه نمایش و یا وب سایت ها را برای افرادی که از کامپیوتر استفاده می کنند، می خواند، حال برای ناشنوایان به صورت خط بریل و برای نابینایان به صورت گفتاری انجام می شود.
صفحه نمایش های گویا معمولا توسط کاربرانی مورد استفاده قرار می گیرد که یا نابینا می باشند و یا در بینایی خود مشکل دارند، اما این مورد برای اشخاصی که در یادگیری اختلالاتی دارند و یا افرادی که ترجیح می دهند تا به محتواها به صورت صوتی گوش بدهند نیز ارزشمند می باشد.
این موضوع بسیار شبیه قابل دسترس بودن یک ساختمان حتی برای افراد ویلچر نشین می باشد، قابلیت در دسترس بودن  یک وب سایت باید برای افرادی که ناتوانایی هایی دارند نیز امکان پذیر باشد.
دقت و تمرکز کردن روی قابلیت در دسترس بودن یک وب سایت برای برطرف نمودن یکی سری از نیازهای کاربران می تواند برای دیگر افراد نیز مفید و سودمند باشد. زمانی که وب سایت های مان را طراحی می کنیم تا برای هر کسی قابل استفاده باشد، حتی کسانی که نیازهای مشخصی دارند، ما آن را طراحی جامع می نامیم.
زمانی که ما به چگونگی مفید و موثر ساختن وب سایت مان برای انواع نیاز های کاربران نگاه می اندازیم، باید روی 5 گزینه عمده و اصلی تمرکز نماییم: اخلال در بینایی، اخلال در شنوایی، اخلال در شناخت و درک، اخلال در حرکت و اخلال در اجرای عملیات و تعاملات در وب سایت.
 قابلیت در دسترس بودن وب سایت برای نابینایان: باید همه چیز را در طراحی وب سایت خود برای استفاده این افراد ساده بسازید.
این که طراحی سایت خود را برای دیدن و مشاهده نمودن آسان سازیم، باعث می شود تا افرادی که در بینایی خود مشکل دارند و یا کورنگی دارند (نمی توانند رنگ ها را از هم تشخیص دهند) و یا حتی کسانی که سعی دارند تا از گوشی های همراه شان در نور آفتاب استفاده کنند، بتوانند به راحتی از این وب سایت استفاده نمایند.
صفحه نمایش های گویا برای افرادی ارزشمند می باشند که نمی توانند به طور کلی صفحه نمایش را مشاهده کنند. از این رو برای اینکه وب سایت ها را برای این افراد قابل دسترس سازیم، باید سعی کنیم تا عوامل HTML را در وب سایت قرار دهیم تا به خوبی محتواها را توضیح دهد.
ما می توانیم میزان تعاملات در وب سایت ها را توسط افزایش استفاده از لینک ها و دکمه ها توسط کاربران، مهیا سازیم. این مورد در ارتباط با کاربران ناتوان به این معنا می باشد تا شرایطی را در وب سایت فراهم کنیم که نیاز آن ها با کار کردن با ماوس کاهش یابد.
ساخت فرم ها با فیلد های متنی کم تر می تواند نیاز به تایپ کردن کاربران را کاهش دهد. بهتر است چک باکس هایی را برای آن ها مهیا سازیم که با یک حرکت بتوانند تعاملاتی را در وب سایت انجام دهند و از این رو اطلاعاتی را بدون نیاز به تایپ کردن بسیار زیاد از وب سایت به دست آورند.
این ملاحظات می تواند برای شخصی که سعی دارد تا به زحمت با صفحه نمایش لمسی کار کند، بسیار مفید باشد. با استفاده از این موارد نیازی نیست تا آن ها روی درستی کار با ماوس و یا صفحه نمایش لمسی تمرکز نمایند.
دیگر راه ارزشمند برای بهبود تعاملات یک وب سایت این می باشد که جستجویابی توسط کیبورد را برای کاربران ممکن سازیم، زیرا خیلی از مردم از صفحه نمایش های گویا استفاده می کنند و برای تعامل یافتن با صفحات وب، سعی در استفاده از کیبورد دارند.
ملاحضه کردن اینکه چگونه یک شخص می تواند بدون اینکه اشاره گر ماوس را به صورت شناور روی عواملی قرار دهد تا کاربرد های آن ها در یابد، می تواند برای افرادی که از جایگزین هایی برای ماوس مانند ردیاب شنوایی، ردیاب بینایی و یا ماوسی که با "پا" کار می کند، بسیار مفید و سودمند به نظر آید.
 قابل دسترس ساختن وب سایت برای افرادی که در شناخت و درک مشکل دارند: سایت خود را برای درک کردن این افراد ساده طراحی کنید.
راه را برای کاربران در وب سایت خود باز کنید تا آن چه که می خواهند را به سادگی به دست آورند.
محتواها و رابط کاربری تان را برای درک شدن ساده بسازید، این امر برای افرادی که در یادگیری مشکل دارند، بسیار مفید می باشد. اطمینان یافتن از این که محتواهای متنی شفاف و واضح می باشند، برای افرادی که خواندن متن ها را در وب سایت دشوار و وقت گیر می دانند، بسیار عالی و ارزشمند نمایان می شود.
استفاده از زبان صریح و روشن می تواند به افرادی کمک کند که زبان مادری متفاوتی دارند و ممکن است اصطلاحات و عبارت های تخصصی را درک ننمایند. حتی اگر یک شخص در یک موقعیت مهم و ضروری وجود داشته باشد و نیاز دارد تا به سرعت اطلاعاتی را به دست آورد، استفاده از تیترها و لیست ها می تواند کار را برای آن ها ساده سازد و متن های مورد نظر شان را در اختیار آن ها قرار دهد.
بهتر است در تمامی طراحی وب سایت ها به این امر دقت شود، زیرا نه تنها برای افرادی که در درک و فهم مطالب مشکل دارند بلکه برای افرادی که می خواهند در کوتاه ترین زمان، اطلاعاتی را به دست آورده و مشکل خود را حل کنند، بسیار کاربردی است و هر چه یک وب سایت کاربردی تر باشد، امکان استفاده از آن توسط کاربران نیز افزایش پیدا خواهد کرد. لازم  به ذکر است وجود این لیست ها و تیتر ها و استفاده از زبان ساده برای مطالب وب سایت باعث افزایش سئو و بهینه سازی سایت می شود.
طراحی سایت برای افرادی که دارای تشنج و لرزش هایی در بدن خود می باشند و یا از نظر حرکت بدنی با مشکل مواجه می باشند.
ما می توانیم به وسیله دوری کردن از محتواهای فلاشی و چشمک زن، احتمال تشنج در کاربران ناتوان خود را کاهش دهیم.
اخلال در حرکت می تواند اندکی نسبت به مورد های قبلی پیچیده تر باشد. از جایی که انیمیشن ها و اسکرول ها موازی در طراحی وب سایت ها بسیار محبوب شده اند، خیلی ساده است تا افرادی که در حرکات بدنی خود اخلال دارند در مواجه با این موارد دچار لرزش و تشنج شوند.  همیشه بهترین راه این است که کنترل بازدید یک وب سایت را به دست کاربران بدهیم تا چگونگی حرکات عوامل در  طراحی سایت را کنترل و اداره نمایند و به طور تصادفی با انیمیشن های متحرک و چشمک زن در وب سایت رو به رو نشوند. باید توانایی غیر فعال کردن آن ها را به کاربران خود ارائه دهید.
شروع کردن پروژه طراحی وب سایت با قابل دسترس ساختن آن ها
طراحی کامل و جامع وب سایت ها یک منبع سودمند برای دسترسی تمامی کاربران می باشد.
 این مثال های ساده تنها کوچک ترین مواردی بود که ما می توانیم به کمک آن ها، قابلیت دسترسی وب سایت های مان را بهبود دهیم. همانند یادگیری درباره طراحی سایت  ریسپانسیو و یا برنامه نویسی مدرن و پیشرفته وب سایت، قابلیت دسترسی وب نیز باعث می شود تا طراحی ها کامل و بهبود یافته شوند.

زمانی که این موارد را در طراحی وب خود رعایت کنید باعث می شود تا همیشه بروز و مدرن بمانید. سعی کنید تا قابلیت دسترسی را در مراحل اولیه پروژه طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید و سعی نمایید تا به تست و بررسی کردن آن بپردازید تا از کاربردی بودن آن اطمینان یابید. مطمئن باشید با رعایت این موارد در طراحی وب سایت خود، با موفقیت رو به رو خواهید شد

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

معرفی 7 تونل حیاتی در بازاریابی اینترنتی

دنیای مجازی امروز بسیار گسترده تر از دنیای حقیقی شده، به گونه ای که کسب وکار اینترنتی برای رقابت و دیده شدن هرچه بیشتر در این فضا با هم رقابت های نفس گیر دارند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بازاریابی آنلاین اینترنتی و معرفی 7 تونل مهم برای گذر کسب وکار و دیده شدن آن را مرور کنیم. در ادامه همراه با سارین وب باشید.

به قول شخصیت مارک زاکربرگ در فیلم The Social Network:
ما انسان‌ها در غار زندگی می‌کردیم و بعد به روستاها رفتیم؛ شهرها را ساختیم و به شهرها مهاجرت کردیم و الان می‌رویم تا در اینترنت زندگی کنیم!
بالاخره هر صاحب کسب و کاری کافیست تا بشنود که در یک جایی جمعیت زیاد است و برود و خودش را جلوی آن‌ها به نمایش بگذارد!
بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین یا آنلاین مارکتینگ (Online Marketing)، یک روش بازاریابی‌ست که در آن، از ابزارها و رسانه‌های آنلاین استفاده می‌کنند.

تبلیغات بصری (Display Advertising)
با این روش کم و بیش آشنا هستیم. در تبلیغات بصری، بنر یا عکسی با محتوای تبلیغاتی شرکت شما، در وبلاگ یا وب سایت پربازدید (و ترجیحا مرتبط) دیگری، به نمایش گذاشته می‌شود.این روش، می‌تواند به طرز مطلوبی سطح آگاهی مخاطب را نسبت به شما، بالا ببرد.بسته به اهدافتان می توانید یا به طور کلی برند خود را معرفی کنید و یا برای مثال برای کمپین نوروزی‌تان مخاطب جذب کنید.


ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
با توجه به نامش، در این روش مخاطبان را با ایمیل‌های تبلیغاتی، مورد هدف قرار می‌دهید.برای اطلاعاتی مفیدتر به مقاله “ایمیل مارکتینگ چیست؟” نگاهی بیندازید.

بازاریابی درون گرا (Inbound Marketing)
بازاریابی درون گرا بسیار کلی‌تر از مدل آنلاین آن است.
اما در بازاریابی آنلاین، این روش این گونه عمل می‌کند که برای مثال شما با رایگان در اختیار گذاشتن اطلاعات و مقالات علمی مرتبط با محصولات و یا خدمات برند خودتان، مخاطبان خود را جذب می کنید.

بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM)
در این بخش، مخاطب در حالی که دنبال راه حل مشکل خود در اینترنت می‌گردد، نام برند شما را به عنوان اولین نتایج جست و جو می‌بیند.روش کار آن هم این طور است که بودجه‌ای را در نظر می‌گیرید و به گوگل می‌دهید، تعدادی عبارت انتخاب می‌کنید و گوگل شما را در جست و جوی آن نتایج در رتبه‌های نخست نشان می‌دهد، پس از آن به ازای هر کلیک، مبلغی را از شما کم می‌کند.
مبلغی که به ازای هر کلیک می‌پردازید بنا به درجه سختی، میزان جست و جو و… متغیر است.نکته جالب این که می‌توانید تعیین کنید که در چه ساعت و روزی، از چه موقعیتی (مثلا ایران، فرانسه، ونیز و… را می‌خواهید) کاربران بتوانند وب‌سایت شما را در نتایج ببینند

بازاریابی اینترنتی


بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO)
با سئو (SEO)، شما کلمه و عبارت مرتبط با کسب و کارتان را در نتایج جست و جوی موتورهای جست و جو مانند گوگل تا رتبه‌های اول بالا می‌آورید.
تفاوت این روش با قبلی این است که در سئو شما خودتان بالا می‌آیید و گوگل شما را یک شبه بالا نمی‌آورد!
به ازای کلیک‌ها دیگر لازم نیست پولی پرداخت کنید، منتها رساندن وب‌سایت شما در کلمات کلیدی رقابتی مستلزم 2 تا 6 ماه زمان است و این روش نیازمند نیروهای متخصص در این حوزه می‌باشد تا هم بتوانید به موقع نتیجه بگیرید و هم بتوانید بر روی ماندگاری نتایج خود حساب کنید.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
همانطور که از نام این بخش برمی‌آید، این روش (بازاریابی رسانه های اجتماعی) با استفاده از شبکه‌های اجتماعی بزرگ به عنوان رسانه تبلیغاتی، نام برند شما را در خاطر مخاطبان هک می‌کند (“بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟” را ببینید).

بازاریابی زنجیره‌ای
در این روش، شما به خرده فروشان اینترنتی، تبلیغاتچی‌های آنلاین و یا طراحان وبلاگ، بودجه‌ای را اختصاص می‌دهید تا برای برند شما، مطلب بنویسند.

بازاریابی اینترنتی

دلیل اهمیت بازاریابی اینترنتی
اینترنت توانایی ارتباط با میلیون‌ها انسان در جای جای دنیا را دارد. و می‌تواند برای شما بازارهای هدفی تازه و جهانی تعریف کند. این روش نسبت به دیگر روش‌ها، کم هزینه‌تر و پربازده‌تر می‌باشد.

اهمیت بازاریابی اینترنتی
نتیجه بخش بودن بودجه‌ای که به این روش اختصاص می‌دهید به راحتی با ابزارهای تحلیلی دقیق قابل ارزیابی و تشخیص است.اما به یاد داشته باشید که در این روش حتما از نیروهای متخصص کمک بگیرید.

ما در شرکت طراحی سایت سارین وب به کسب وکار شما کمک میکنیم تا در فضای مجازی و رقابت نفس گیر آنلاین میان کسب وکار ها یک بیزینس موفق و پرسود باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان سارین وب می توانید با شماره تماس بالای صفحه یا رفتن به بخش تماس باما سایت اقدام کنید.

منتظر شما هستیم !

۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ – جلسه سوم : نرخ بازگشایی توسط مشترکین چیست؟

به جلسه سوم ایمیل مارکتینگ خوش آمدید ! در جلسه قبل به روش های جمع‌آوری لیست ایمیل و شاخص های ایمیل مارکتینگ پرداختم. اگر از ایمیل مارکتینگ به‌درستی استفاده شود، روشی بسیار مؤثر و مقرون به صرفه است. در ادامه همراه با آی تی من باشید.

ادامه را اینجا بخون :  نرخ بازگشایی در ایمیل مارکتینگ

منبع : آی تی من - آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ   - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی

۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون