آیتی زیرون |اخبار فناوری | دنیای صفرویک

اخبار فناوری،آکادمی آموزش، دانلود، بررسی اپ و وبسایت، مدرسه استارتاپ، راهنمای خرید

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

ابزار هایی که خلاقیت را در طراحی سایت بالا می برد

خلاقیت یکی از چیز هاییست که در هر فرد به طور مادرزادی وجود دارد. امروز قصد داریم به ابزار هایی بپردازیم که خلاقیت شما را در  طراحی سایت  بالا می برد.  در ادامه همراه با  طراحی سایت  باشید.

در هر صورت، همیشه آسان نیست که درباره یک پروژه ای به طور مداوم شوق داشته باشید که برای مدت طولانی برای شما آزار دهنده بوده است. شما بدون اینکه حتی یک ایده ای به ذهن تان خطور کند، شب های بی خوابی بسیاری را گذرانده اید.

 شما هیچ گاه هیچ چیزی را نباید به شانس و احتمال بسپارید. مسیر این که یک نویسنده بهتر در زمینه طراحی سایت شوید مربوط به سخت کوشی، انجام پروژه های نامتناسب و غیر کاربردی و مطابقت یافتن با اشتباهات می باشد.

به جای ترک کردن یک پروژه طراحی وب سایت به این دلیل که شما در آن لحظه احساس نمی کردید که نقش یک نویسنده را دارید، باید ابتدا سعی کنید تا خلاقیت و بازدهی خود را با 10 ابزاری که در این مقاله وجود دارد، ارتقاء دهید.

CANVA

اگر شما به مخاطبین مورد نظر خود از طریق محتواهای آنلاین دسترسی می یابید، باید به یاد داشته باشید که مواردی بیش از متن را باید به آن ها ارائه کنید.

در چنین وب سایت هایی، شما می توانید تصاویر زیبایی را نیز طراحی کنید که پست ها، مقالات و کتاب های الکترونیک تان را وسوسه انگیز تر می کند.

شما به تجربه در زمینه برنامه ریزی احتیاج ندارید تا گرافیک های شگفت انگیزی را بسازید؛ CAVNA برای استفاده بسیار آسان می باشد.

GATHERCONTENT

ناشران امروزی اغلب برخی از محتواهای خود را به صورت آنلاین منتشر می کنند، از این رو آن ها می توانند به خوانندگان خود در سطح شخصی تر در ارتباط باشند.

GATHERCONTENT یک ابزاری است که شما را قادر می سازد تا برنامه ریزی کنید، ساختار بندی نمایید و محتواهای آنلاین را سازمان دهی کنید. روش درگ- و دراپ (DRAG-AND-DROP) شما را قادر می سازد تا محتواهای تان را بر اساس اولویت های خود ساختار بندی مجددی نمایید.

PIKTOCHART

آیا تا به حال از یک اینفوگرافیک برای نوشتن محتوای وب سایت تاثیر گرفته اید و به فکر فرو رفته اید؟ آن ها اطلاعات بسیاری که موجب می گردد به شما انگیزه بخشده شود تا تحقیقات مفصل بیشتری را اجرا کنید، ارائه می نمایند.

PICKTOCHART شما را قادر می سازد تا اینفوگرافیک های خود را بسازید. اگر شما ایده هایی را برای پروژه های بخصوص خود داشته باشید، می توانید آن ها را استفاده کنید تا اینفوگرافیکی را بسازید که جزئیات متنی و بصری را با هم ترکیب می نماید.

PAPERSGEAR

با استفاده از این سرویس آنلاین نوشتاری، شما می توانید با نویسندگان و ناشران با تجربه ای همکاری کنید. آن ها همگی در حوزه ای که فعالیت می کنند، دارای مدارک تحصیلی و دانشگاهی می باشند، از این رو شما می توانید از آگاهی ها، اطلاعات، مهارت و تخصص شان استفاده کنید.

زمانی که در یک پروژه طراحی سایت بخصوصی گیر کرده اید، از آن ها نخواهید تا شما را در این زمینه پشتیبانی کنند، زیرا شما اطلاعات پیش زمینه لازم را در اختیار ندارید. این سرویس به شما کمک می کند تا موانع را کنار بگذارید و الهاماتی را برای کامل کردن این محتواها قبل از این که مهلت و فرصت آخر فرا برسد، به دست بیاورید.

COPYBLOGEER

زمانی که شما یک نویسنده می باشید، تمرین و یادگیری هرگز متوقف نمی شود. با استفاده از این سیستم عامل، شما می توانید ترفندها و توصیه های جدیدی را هر روزه به دست بیاورید. نویسندگان محتوا و بازاریابان COPYBLOGGER را یکی از منابع سودمند آنلاین می دانند که در حوزه فعالیت شان بسیار موثر و کاربردی می باشد.

GRAMMAR GIRL

بیشتر نویسندگان تمایلی به قبول کردن حقیقتی ندارند که گرامری که استفاده می نمایند، کامل و عالی نمی باشد. شما نمی توانید در زمینه گرامر متخصص و کارشناس باشید.

اگر تحصیلات شما به مطالعات گسترده زبان انگلیسی ارتباطی نداشت، شما باید به این وب سایت و کاربردهای آن بیشتر نیاز داشته باشید. GRAMMAR GIRL توصیه های ضروری را برای هر فردی که در زمینه بهبود سبک و مهارت های نوشتاری علاقه مند می باشد، ارائه می کند.

THINGLINK
با استفاده از این ابزار، شما می توانید تصاویر، گرافیک ها، کاتالوگ ها، نقشه ها، ویدئوها و دیگر انواه محتوای متنی را اضافه کنید. محتواهای تعاملی شما را قادر می سازد تا خوانندگان آنلاین را به خود جذب کنید و توجه شان را برای مدت طولانی تر نسبت به خود نگاه دارید.

بهترین بخش این می باشد که شما می توانید مسیری که مردم با انتشارات شما تعامل می یابند را مورد نظارت خود قرار دهید.

CREATIVITY PORTAL
این اولین وب سایتی است که شما باید زمانی که ذهن تان خالی از هر فکر و ایده ای است، سراغ آن بروید. هیچ چیز ترسناک تر از به بن بست رسیدن در نوشتن محتواها نمی باشد، اما CREATIVITY PORTAL به شما کمک می کند تا راه ها و روش های جدیدی را بیابید.

شما می توانید وبلاگ ها، مطالعات میدانی، تصاویر، اخبار، تم ها و دیگر طبقه بندی ها را برای یافتن الهامات برای پروژه های  طراحی سایت خود بیابید.

PORTENT
آیا تا به حال اتفاق افتاده است که قبل از این که نوشتن محتوا برای وب سایت را شروع کنید، هیچ چیزی به ذهن تان نرسد؟ این موضوع غیر معمولی نیست. نویسندگان اغلب در ارتباط با فکر کردن یک تیتر خلاق نیز دچار مشکلاتی می شوند. در این جا است که PORTENT به کمک این افراد می آید- این ابزار تیترهای تصادفی را بر اساس کلمات کلیدی که شما وارد می کنید، می سازند.

به محض به این که استفاده از منابع آنلاین در لیست بالا را شروع کردید، مطمئن باشید که بار دیگر به حرفه خود علاقه مند می شوید. استفاده از ابزارهای این چنینی باعث می شود تا ایده های بهتری به ذهن تان خطور کند و هدفمند تر پیش روید.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

شرکت هایی که اسم آنها با ماهیت شان هم خوانی ندارند !

شرکت های بزرگ و غول های پیشران عرصه تکنولوژی و استارتاپ، داستان های شروع جالبی دارند. یکی از چیز هایی که میتوانیم از این شرکت ها دنبال کنیم، فلسفه اسم آنهاست که شاید ربطی به موضوع فعالیت آنها هم نداشته باشد. در ادامه همراه با آی تی من ، جلال ترابی باشید.

 

ادامه را اینجا بخوانید : ماهیت شرکت های بزرگ فناوری

 

ادامه را اینجا بخوانید : ماهیت شرکت های بزرگ فناوری

 منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - آموزش ایمیل مارکتینگ - سروش یا تلگرام - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی - استارتاپ چیست - استارتاپ - فالوور رایگان
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

اشتباهات بازاریابی بعد از طراحی سایت می تواند مرگ کسب وکار را رقم بزند

دنیای بازاریابی اینترنتی همیشه در حال رشد و تکامل یافتن می باشد. این تغییر متداوم می تواند اغلب برای مطابقت یافتن میانگین تاجران اغراق آمیز و چالش برانگیز باشد. در ادامه همراه با  طراحی سایت  باشید.
بخش های بسیار زیادی در بازاریابی آنلاین وجود دارد، از وبلاگ نویسی تا بهینه سازی موتورهای جستجو، به همین دلیل برنامه ریزی در ارتباط با آن ممکن است اندکی چالش برانگیز باشد.

در دنیای دیجیتالی که ما زندگی می کنیم، همراه شدن با مفاهیم و ایده های جدید در استراتژی بازاریابی آنلاین یک اجبار است.خبر خوش برای شما این است که با برنامه ریزی و درک مناسب می توانید تجارت تان را با موفقیت رو به رو سازید.

شکست در مطابقت یافتن با سئو و بهینه سازی وب سایت

بهنیه سازی در موتورهای جستجو مفهوم اصلی در بازاریابی آنلاین است و باید در هر مسیری که در این زمینه قدم بر می دارید، مورد ملاحظه قرار بگیرد. سئو و بهینه سازی سایت فراتر از ساخت گروه صحیحی از کلمات و عبارات کلیدی می باشد، اما نیاز دارد تا شما به صورت استراتژیک با این کلمات و عبارات کلیدی در محتواهای وب سایت تان مطاقبت یابید. با تحقیقات کلمات کلیدی و استفاده از ابرازهای آنالیزی در دسترس تان، باید برای شما ساخت کلمات و عبارات کلیدی که مخاطبین مد نظرتان به دنبال آن می باشند، آسان باشد. هر چه در ساخت کلمات کلیدی موثرتر عمل کنید، راحت تر می توانید مشتریان واقعی خود را در دنیای آنلاین بیابید.

 استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک بیلبورد

هر سیستم عاملی که شما تجارت تان را در آن می سازید یک فرصتی برای شما محسوب می شود تا برندتان را به دنیا معرفی نمایید. این مورد گفته شد تا شما به یاد داشته باشید که چقدر تبلیغات شما اهمیت دارد. افراد بسیاری این اشتباه را می کنند که صفحات رسانه اجتماعی را می سازند تا لینک هایی را در وب سایت شان پست نمایند و محصولات و سرویس های شان را تبلیغ کنند. رسانه اجتماعی باید یک سیستم عاملی باشد که برای ارتباط کاربران آنلاین به روشی که وب سایت تان نمی تواند، مورد استفاده قرار بگیرد.

شما باید به طور فعالی با فالوورهای تان در ارتباط باشید، محتواهایی مورد علاقه آن ها را پست کنید و در دراز مدت برای آن ها منفعت هایی را فراهم کنید.

اگر صفحات وب سایت شرکت شما هیچی چیزی جز فروش محصولات در بر ندارد، مطمئن باشید که شما نمی توانید برندتان را توسعه و بسط دهید.

 نداشتن یک وبلاگ

زمانی که بحث استراتژی های بازاریابی آنلاین می شود، محتوا حرف اول را می زند. این محتواهای جذاب شما می باشد که موجب می گردد تا مشتریان را به تجارت خود جذب کنید. هر چه محتوای بیشتری داشته باشید، بیشتر می توانید تجارت تان را در لیست سایت های قدرتمند قرار دهید.

خیلی از افراد این اشتباه را می کنند که فرض می نمایند که صفحه هوم و یا صفحه درباره ما سایت آن ها برای این که صحبت هایی را ارائه دهند، کافی است. وبلاگ ها به شما اجازه می دهند تا محتوای مربوطه ای را برای برندسازی تان ارائه دارید و می توانید لینک هایی را به وب سایت هایی در این مقالات قرار دهید که دارای مخاطبین بسیار زیادی می باشند.

حتی ارسال پست به صورت هفتگی و ماهانه نیز برای دریافت مخاطبین کافی می باشد، در هر صورت سعی کنید تا برندتان را به این ترتیب قدرت ببخشید و تعداد مشتریان و مخاطبین خود را بالا ببرید.

 بازاریابی به صورت تصادفی و احتمالی و بدون برنامه ریزی و اهداف مشخص

هیچ چیز بدتر از بازاریابی بدون برنامه و پلن از پیش نمی باشد. افراد بسیاری به سرعت توسط ساخت و  طراحی سایت و قرار دادن محتواهایی به صورت تصادفی در آن، بازاریابی آنلاین خود را شروع می کنند. بدون داشتن برنامه و پلنی از پیش شما به کیفیت کارتان آسیب وارد می زنید و ارزش خود را پایین می آورید.
زمانی که نقشه و با برنامه ریزی را از قبل مشخص می کنید، می توانید اهداف تان را آشکار نمایید، می توانید به این امر دست یابید که مخاطبین موردنظرتان چه کسانی هستند و چه پیام هایی را می خواهید ارسال کنید.

شکست در ارزیابی اجرا و عملکرد

آخرین مورد در این لیست مربوط به شکست در ارزیابی اجرا و عملکرد بازاریابی آنلاین تان می باشد. اگر شما نتایج را بررسی نکنید، چگونه متوجه می شوید که کدام استراتژی بازاریابی برای شما مناسب است؟ بسیار اهمیت دارد تا تلاش های بازاریابی خود را با کمک ابزارهای آنالیزی مورد سنجش قرار دهید و از این رو می توانید مفاهیم و مواردی که برای برند شما بسیار کاربردی است را بیابید. این امر به شما اجازه می دهد تا به تغییراتی را به وجود آورید که مورد نظر مخاطبین مورد هدف تان می باشد.

تمام تلاش خود را برای قدم برداشتن در این زمینه صرف کنید

بازاریابی آنلاین موارد بسیاری را در ارتباط با تجارت و برند شما می گوید. اگر شما تمام تلاش خود را از همان ابتدا روی بهینه سازی بازاریابی آنلاین خود متمرکز سازید، در مقابل تخریب شهرت و محبوبیت خود و تجارت تان ایستادگی می نمایید. اگر هر یک از اشتباهات ذکر شده در این مقاله را مرتکب می شوید، زمان این است که تغییراتی را در روند کاری خود ایجاد کنید و دوباره به ارزش های موجود در تجارت و برند خود فکر کنید. این تغییرات صحیح می تواند تفاوت میان یک تجارت راکد و ساکن را با یک تجارت موفق نشان دهد.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

صاحب کسب و کار ها بخوانند : آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی به صورت اصولی

امروزه ، مدیریت شبکه های اجتماعی به یکی از اصل های حیاتی برای کسب وکار های دیجیتالی تبدیل شده است. اگر شما هم صاحب کسب وکار هستید، حتما این مقاله را بخوانید. در ادامه همراه با آی تی من ، جلال ترابی باشید.

ادامه را اینجا بخوانید : آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

= = = = = = =

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - آموزش ایمیل مارکتینگ - سروش یا تلگرام - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی - استارتاپ چیست - استارتاپ - فالوور رایگان

۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

برند خود را با این نکات تعریف کنید

برخلاف اعتقاد خیلی از افراد، برند سازی فراتر از ساخت لوگوهای خاطره انگیز می باشد. برند شما بخشی از درک و ذهنیت مردم از محصولات، دیدگاه و محتواهای شما است. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید .

هر چیزی از لحن صحبت شما در رسانه های اجتماعی گرفته تا طراحی بسته بندی محصولات تان و حتی طراحی سایت تان، روی درک دیگران از برند شما تاثیر می گذارد. برندسازی می تواند میان مشتریانی که از شما خرید می کنند و مشتریانی که از رقیبان تان خرید هایی را انجام می دهند، تفاوت هایی را ایجاد کند.

هویت برند خود را با درک وضعیت فعلی برند خود بهبود دهید. اگر شما دقیقا نمی دانید که هویت فعلی برندتان به چه ترتیب است، در این مقاله هفت سوال وجود دارد که به شما در این زمینه کمک می کند:

 
1.چرا شرکت شما وجود دارد؟

این سوالی است که شما باید هر روز از خود به عنوان یک سرمایه گذار و یا تاجر بپرسید. چرا باید مردم به شرکت شما توجه کنند؟ چرا باید هر روز از تخت خواب بلند شوید؟

بهترین تجارت ها از روش GOLDEN CIRCLE به عنوان دایره طلایی که توسط SIMON SIENK معرفی شده است پیروی می کنند، آن ها روی چراها و دلایل پشت تجارت تمرکز دارند تا این که چه کاری انجام می  دهند و یا چگونه انجام می دهند.

APPLE یکی از شرکت های قدرتمند در دنیا می باشد که از این ذهنیت به کار برده است. به جای این که تبلیغاتی را درباره ویژگی های محصولات خود مهیا کند، APPLE تبلیغاتی را در ارتباط با افرادی می سازد که از این محصولات استفاده می کنند. تنها به تبلیغات معروف آن ها در سال 1997 تحت عنوان "HERE ID TO THE CRAZY ONES" دقت کنید.

تمامی تجارت ها در سراسر دنیا می دانند که آن ها چه چیزهایی را می سازند، اما افراد کمی درک می کنند که چرا برخی سرویس ها و محصولات در این شرکت خارج از مسائل مالی و اقتصادی ساخته و ارائه می شود.

"مردم بر اساس کاری که می کنید اقدام به خرید نمی کنند، بلکه بر اساس این که چرا شما آن کار می کنید، تصمیم به خرید می گیرند."

ساده است، برندسازی شما باید به خوبی با دیدگاه ها و نظریات تان مطابقت داشته و نزدیک باشد.



داستان محصولات و سرویس های شما درباره چیست؟

بسیار اهمیت دارد تا درک کنید که چگونه داستان برندتان را بعد از طراحی سایت بازگو کنید. روایت کردن داستان، یک روش قدرتمند برای ساخت و ایجاد ارتباطاتی با مشتریان تان می باشد. این که افرادی را گرد هم آوریم و آن ها را به تجارت و برندمان مجذوب کنیم، یک امر قدیمی و دیرینه است.

زمانی که داستان تان را تعریف می کنید، بسیار اهمیت دارد تا یک قهرمانی را در داستان شرکت تان داشته باشید، شخصی که همیشه به خاطر شرکت و تجارت شما برنده و موفق است. مردم تنها نمی خواهند بشنوند که چرا شرکت تان را بنا کرده اید، آن ها می خواهند بشنوند که شرکت تان به چه ترتیب به دیگران کمک می کند تا موفق شود.

این داستان یک فرصت عالی برای برجسته نشان دادن داستان های موفقیت آمیزتان در هنگام به اشتراک گذاری دیدگاه های خود با مشتریان می باشد. یکی از مثال های ما در این زمینه، به کارگیری ARED در SUBWAY می باشد، مردی که 200 پوند وزن کم کرد، در حالی که رژیم غذایی را در SUBWAY رعایت می نمود. او برای 15 سال سخنگوی این شرکت شده بود.

به مشریان خود از سال گذشته نگاه بی اندازید و یک تا دو عدد از مطالعات میدانی در ارتباط با داستان های مشتریان تان را که افتخار این را دارند که از شما کمک گرفته اند را جمع آوری کنید. می توانید مطالعات میدانی ما را به عنوان مثال هایی برای شروع کردن در این زمینه بررسی کنید.

چه مشکلاتی از مشتریان تان را حل می کنید؟

همیشه ضروری است که یک قدم به عقب بردارید و دریابید که مشتریان شما با چه مشکلاتی رو به رو هستند.

آیا مواردی وجود دارد که محصول شما در بر ندارد، اما مورد نیاز مشتریان تان می باشد؟ زمانی که بحث حل کردن مشکلات مشتریان می شود، رقیبان تان چه مواردی را در اختیار ندارند و چه ضعف هایی دارند؟

با افزایش شمار مشتریانی که به برندها و محصولات پیش از خرید، به صورت آنلاین دست می یابند، بسیار اهمیت دارد تا تجربه کاربری پایداری را ایجاد کنید.

تا جایی که می توانید درباره رفتارها، نیازها و آرزوهای مشتریان تان اطلاعات کسب کنید و دریابید که چه مشکلاتی دارند که به محصولات و یا تجارت شما رجوع می نمایند. با مشتریان واقعی خود مصاحبه کنید تا دریابید که چگونه می توانید راه حل بهتری را به آن ها ارائه دارید تا به نیازها و خواسته های شان جامه عمل بپوشانید. شما ممکن است شگفت زده شوید که چقدر اهیمت دارد تا اطلاعاتی را در ارتباط با مخاطبین مورد هدف خود، پیش از رقیبان تان به دست آورید.

چرا باید مشتریان به تجارت و تیم شما نسبت به رقیبان تان اعتماد کنند؟

بسیار اهمیت دارد تا درک کنید که شما در برابر چه کسانی هستید، هم چنین درک کنید که چه چیزی شما را از رقیبان تان برجسته تر نگاه می دارد. دیگر شرکت ها ممکن است در برخی زمینه ها ویژگی هایی داشته باشند که شما نیز در آن مهارت دارید، و یا شاید سرویس هایی را ارائه می دارید که هیچ یک از افراد و یا شرکت های دیگر عرضه نمی کند. چه چیزی باعث می شود تا کاربران به جای رقیبان، از شما خرید کنند؟

شما هرگز نمی توانید در همه چیز از رقیبان تان بهتر باشید، اما شرکت شما باید بتواند در برخی موارد از رقیبان تان ممتاز و عالی تر عمل کند. سعی کنید تا آنالیزهای SWOT را برای مشخص کردن این که تجارت تان در چه زمینه هایی نسبت به رقیبان تان بهتر عمل می کند، برگذار و اجرا نمایید.

MCDONALD ادعا ندارد که بهترین چیزبرگر را در بر دارد. آن ها ادعا می کنند که پایدارترین چیزبرگر را در قیمت های مناسبی ارائه می نمایند و به این دلیل است که میلیون ها فرد هر روز به رستوران ها یا فست فود ها MCDONALD رجوع می کنند.

از چه برند هایی الهام می گیرید؟

از کدام برند ها در هنگامی که ابتدا تجارت تان را می سازید، الهام می گیرید؟ آن ها می توانند رقیبان برترتان باشند و یا نام های بزرگی در صنعت های دیگر، شما در هر صورت از آن ها برای شروع تجارت و شرکت خود، الهاماتی را دریافت می کنید.

نگاه کردن به برندهایی که به شما الهام می بخشند، می تواند فاکتوری از ارزش هایی را به شما ارائه دارد که برای برند تان بسیار مهم و ضروری است، هم چنین باعث می شود تا به اطمینان برسید که این ارزش ها برای شرکت شما هم عملی می شوند یا خیر.

شما نباید به طور کامل به کپی کردن بپردازید، اما شما می تواند ایده هایی را از آن ها کسب کنید و به نفع خود آن ها را به کار گیرید. برای مثال، شرکت هایی بسیاری به APPLE برای تاکید بر منحصر به فرد و متمایز بودن خود استفاده می کنند.

 5 ویژگی که اعضای تیم و یا تجارت شما می توانند در توضیح برند تان به کار ببرند، چیست؟

چگونه اعضای تیم تجای شما می توانند برندتان را درک کنند؟ چه تعداد از آن ها دیدگاه ها و نظریات برند تان را می شناسند؟ درک و ادراک آن ها درباره تجارت تان گاها بسیار متفاوت تر از درک خودتان می باشد، و گاهی می توانند ایده هایی را به شما ارائه دارند که شما هرگز به آن ها فکر نمی کردید.

دریابید که اعضای تیم تجاری شما هم اکنون و در وضعیت فعلی شرکت تان چه مواردی را مشاهده می کنند. اعلام کنید که یک بررسی برای شرکت راه می اندازید و آن ها را به ملاقاتی دعوت کنید تا همه گرد هم جمع شوند. BRAINSTORM یا ارائه نظراتی را انجام دهید و ویژگی هایی که اکثریت اعضای تیم تجاری در شرکت تان می بینند را گرد هم آورید.

سعی کنید با لیستی از صفت های بحث برانگیز شروع کنید و از آن ها پرسش هایی را به عمل برسانید تا مشخص کنید که در هر گروه از چه صفتی برای توضیح برندتان به کار می رود و بهترین تناسب را با تجارت تان دارند. برخی مثال ها می توانند رسمی و برخی دیگر غیر رسمی باشند، برخی می توانند جالب و برخی جدی باشند؛ و هم چنین برخی می توانند پایدار و بدون تغییر و برخی شخصی سازی شده به نظر بیایند.

در این شرایط، از خود بپرسید که 5 ویژگی که تمامی اعضای تیم تجاری شما در ارتباط با برندتان به صورت یکسان مشاهده می کنند، چیست. اگر وضع به این شکل نیست، یعنی صفت های یکسانی را از افراد به دست نمی آورید، حالا زمان این است که شروع به فکر کردن در ارتباط با تغییر این درک ها و ذهنیت ها کنید.

حس و حال برندتان به چه ترتیب است؟

حس و حال برند شما در مرکز و نقطه اصلی ارتباطات با مشتریان تان قرار می گیرد. این حس و حال مربوط به نحو صحبت کردن شما و ارتباط برقرار کردن شما با مخاطبین تان می باشد.

لحن و یا حس و حال برندتان را مشخص کنید که باعث می شود تا اعضای تیم تجاری شما به طور متناسب تری در مصاحبات، رسانه های اجتماعی، مقاله های وبلاگ و غیره عمل کنند.

چه لحن برند شما معتبر یا حاوی اطلاعات مفید، جالب یا جدی و غیره باشد، فرقی ندارد، لحن برند تان باید 100 درصد متناسب و صحیح با نحو فعالیت شما باشد. مشتریان بیشتر دوست دارند از شرکت هایی خرید کنند که توانسته اند با آن ها ارتباطات احساسی را برقرار سازند.

بهترین لحن را که با ویژگی ها و دیدگاه های برندتان مناسب است را برگزینید، و سپس آن را در تمامی جزئیات تیم تجاری تان اعمال کنید تا پایداری را در برند و تجارت خود به وجود آورید.

یافتن هویت برندتان ممکن است سخت باشد. اما در هر صورت مشخص کردن یک هویت برند پایدار و نگه داری از آن می تواند به ایجاد قدرت و انسجام در میان مشتریان و اعضای تیم تجاری تان کمک کند. به این ترتیب، نه تنها مشتریان می توانند اعتماد بیشتری در ارتباط با خرید کردن از محصولات و سرویس های تان به دست آورند، بلکه تیم شما نیز می توانند درک بهتری از دیدگاه ها و دلایل وجود شما کسب کنند.

بینش های بیشتری را در ارتباط با هویت برند تان می خواهید؟ آیا زمان این است که تجارت خود را دوباره برندسازی کنید؟ اگر نظر یا کامنتی در این زمینه دارید، ما را مطلع سازید. هم چنین در صورتی که در این زمینه تجربه های کمک کننده و سودمندی را در اختیار دارید، با ما به اشتراک بگذارید. مشتاقانه منتظر شنیدن از جانب شما می باشیم.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

۲۹+۱ نکته جدید و مهم در ایمیل مارکتینگ

امروزه ایمیل مارکتینگ به یکی از تکنیک های مهم در بازاریابی آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ تبدیل گشته است و بسیاری از کسب و کارهای آنلاین برای موفقیت و گسترش سهم خود در بازار از این روش استفاده می‌کنند. در ادامه با آی تی من ، جلال ترابی همراه باشید.

ادامه را اینجا بخوانید : نکات مهم ایمیل مارکتینگ

= = = = = = =

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - آموزش ایمیل مارکتینگ - سروش یا تلگرام - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی - استارتاپ چیست - استارتاپ - فالوور رایگان

۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

چگونه مخاطب را به مشتری واقعی سایت تبدیل کنیم؟

در یک کلمه باید گفت که طراحی تجربه کاربری بسیار پیچیده می باشد چرا تبدیل یک کاربر یا مخاطب سایت به یک مشتری واقعی و وفادار برای کسب وکار ازطریق طراحی سایت ، بسیار پیچیده و سخت است. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

به طور کلی این مورد مجموعه ای از حرفه های مختلف مانند هنر، مهندسی، تحقیقات تجربی و مهارت های درونی هر فرد- که خود ترکیبی از مهارت های خلاقانه و فنی و تخصصی می باشد- را شامل می شود.

طراحان تجربه کاربری باید به تست کردن، طراحی کردن، ساختن، نوشتن و هر چیزی که مربوط به این موارد است و باعث رفع مشکل در پروژه می باشد، بپردازند.
چیزی که در این شغل بسیار اهمیت دارد این است که ساختن موارد ساده و واضح، بسیار کار سخت و دشواری می باشد.
علی رغم وجود پیچیدگی هایی که در طراحی تجربه کاربری در طراحی سایت وجود دارد، ما اغلب از یک معیار دیگری برای ارزیابی مزیت ها و اصول موجود در این زمینه استفاده می کنیم: میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی وب سایت ها. این مورد به درصد کاربرانی باز می گردد که همراه سایت شما می مانند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند، حال این هدف خرید کردن باشد یا دانلود یک اپلیکیشن و یا حتی ثبت نام در یک رویداد، فرقی ندارد.
بارها و بارها ما درباره این معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی صحبت کرده ایم که چگونه می تواند باعث موفقیت یک  طراحی سایت شود. ما توسط این مورد بسیار مهم، یک پروسه و یا مسیر جستجو در وب سایت را به تجربه ای ختم می کنیم که بسیار لذت بخش است و هم برای سایت و هم برای مخاطبین منفعت های زیادی به همراه دارد.
خیلی از بازاریابان و طراحان وب سایت تمایل دارند تا آنالیزهای عمیق تر و بیشتری را روی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان انجام دهند و مراحلی که کاربر برای مشتری واقعی وب سایت شدن باید طی کند را دقیق تر بررسی کنند. این مراحل کاربران را به یک استراتژی جدید می رساند: بهینه سازی تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت.

 این تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت به چه معنا است؟

تصور کنید که ساختمانی را می سازید. امنیت، پایداری و کیفیت کلی ساختاری که در حال به وجود آوردن آن می باشید بستگی به مصالحی دارد که استفاده می کنید. شما می توانید دیوارها، کف و سقف را آجر به آجر بسازید تا بتوانید یک ساختمان را سرپا نمایید. اما اگر در این میان از آجر ها و یا سایر مصالح ساختمانی ضعیفی استفاده کنید، قدمت ساختمانی خیلی به طول نمی انجامد.
این مثال می تواند تئوری که در پس این میکرو تعاملات تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت وجود دارد را مشخص سازد. شما تنها در این پروسه باید روی قدم های تدریجی در جستجوی کاربران تمرکز کنید تا بتوانید یک طراحی مهیج، کاربردی، جذاب و دعوت کننده را به وجود آورید که تجربه کاربری بسیار عالی را نیز به آن ها ارائه می دهد.
این میزان تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت به دو بخش تقسیم می شود: نقاط عطف موجود در پروسه جستجو در وب سایت و عملکرد های ثانویه.
نقاط عطف موجود در جستجوی کاربران به مراحلی باز می گردد که آن ها را مستقیم به هدف نهایی سایت می رساند:

این مورد معمولا در وب سایت های تجارت الکترونیک وجود دارد. در این جا تنها راه عملی شدن معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت، خرید کردن از جانب کاربران می باشد.
عملکرد های ثانویه به طور مستقیم باعث نمی شوند تا کاربران به مشتریان سایت واقعی تبدیل شوند- آن ها عملکرد هایی را که می توانند به ترتیب و به تدریج باعث این امر شوند را برای کاربران توضیح می دهند. عملکردهای ثانویه به عنوان نشانه هایی عمل می کنند که واقعا یک کاربر به مشتری واقعی سایت تبدیل خواهد شد.
عملکرد های ثانویه می توانند به طور مثال اشتراک گذاری در رسانه ها اجتماعی که در وب سایت ها مشهود می باشد، در نظر گرفته شوند. نقاط عطف در جستجو کاربران را می توان مستقیم به میزان درآمد وب سایت ها نسبت داد. (به تصویر بالا توجه کنید).
هر دو این مورد توسط GOOGLE ANALYTIIC قابل بررسی و ارزیابی می باشند و می توانید با کمک نتایج به دست آمده از این آنالیز ها، تجربه کاربری با کیفیتی را به کاربران سایت خود ارائه دهید.
طراحان وب سایت باید تست ها مختلفی را پشت سر بگذارند تا از انتخاب صحیح مراحل و بخش هایی که در مسیر تبدیل کردن کاربران به مشتریان وب سایت وجود دارد و از کاربردی بدون آن ها اطمینان حاصل کنند.
شاید این میزان تبدیل کاربران به مشتریان اصلی بسیار مزیت داشته باشد، اما مضراتی را نیز به همراه دارد، بهینه سازی کردن سیستم تنها بر اساس آن ها می تواند نتایج گران بار و جبران ناپذیری را به وجود آورد.
 
مشکلی که در این زمینه وجود دارد
برخی شرکت ها تنها رو این عوامل تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت تمرکز دارند که دقیقا نتیجه معکوسی را برای آن ها به دنبال دارد. اگر بیش از حد روی این موارد دقت شود، وب سایت و صاحبان آن ها به بیراهه می روند.
به مثالی که در این زمینه توسط کارشناس بازاریابی به نام CHRIS GOWARD آورده شده است، نگاه کنید که نشان دهنده شرکتی است که تصمیم دارد تا تست A/B را روی صفحه هوم سایت خود اجرا کند. بر اساس توجه به بهینه سازی میکرو تعاملاتی که باعث تبدیل کاربران به مشتریان وب سایت می شود، شرکت نقاط عطفی را در این مسیر مشخص می کند:
خیلی از پروسه ها تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت به این سادگی نمی باشند، اما این مورد برای هدف و منظور ما کافی است. طراحان سعی داشتند تا صفحه دانلود را به عنوان میکرو تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان در نظر بگیرند. آن ها می خواستند تا صفحه دوم سایت را به گونه ای بسازند که کاربران ترغیب به بازدید صفحه دانلود شوند.
همان طور که از نتایج تست مشخص می باشد گروه C تمایل بیشتری داشتند تا از صفحه هوم سایت به صفحه دانلود بروند.
همان طور که این تست را ادامه می دهیم می بینیم که نتایج فرق کرده است. نتیجه تمامی این موارد این می باشد که میزان جذب کردن بازدیدکنندگان به صفحه دانلود از صفحه اصلی سایت بستگی به بهینه سازی میکرو تعاملات تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت دارد که در این گزارش گروه B می باشد.

بهترین معیار را بیابید

هیچ کدام از موارد گفته شده در این مقاله به این معنا نمی باشد که نباید روی میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت نظارت و کنترل داشته باشید. این را نیز همواره به یاد داشته باشید که زیاده روی روی این مورد نمی تواند اجرای وب سایت را ارتقاء دهد.
خیلی از طراحان تجربه کاربری پیشنهاد می کنند که روی تعاملات ساده ای برای تبدیل کاربران به مشتریان تمرکز داشته باشد و بیشتر روی بهینه سازی معیارهای بلند مدت تمرکز کنید- مانند اشتراک نامه ها که بیشتر از X هفته قدمت خواهند داشت.
در این جا هیچ جواب صحیح و فرمول همیشگی وجود ندارد که به شما بگوید که با چه معیاری باید وب سایت تان را بهینه سازی کنید.
از جایی که بسیار تاکید می شود تا روی داده های حاصل از آنالیزهای تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان سایت نظارت و کنترل شود، به یاد داشته باشید که اهداف بلند تر و والاتری در ذهن خود بپرورانید تا بتوانید طراحی تجربه کاربری را در سایت خود به وجود آورید که سایت را ارتقاء می دهد و می تواند به نفع کاربران و تجارت موجود در وب سایت باشد.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

الکامپ ۹۷ : در الکامپ امسال چه گذشت + گزارش تصویری

الکامپ امسال هم به پایان رسید و از این نمایشگاه پرشور و هیجان، تنها خاطرات و هیجانات آن به یادگار می ماند. در آخرین گزارش از الکامپ ۹۷ ، به مهم ترین اخبار و اتفاقات این نمایشگاه می پردازم و در آخر عکس های نمایشگاه را باهم مرور میکنیم. در ادامه همراه با آی تی من ، جلال ترابی باشید.

گزارش را اینجا بخوانید : الکامپ 97

اخبار و پوشش خبری را اینجا بخوانید : الکامپ 97

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - آموزش ایمیل مارکتینگ - سروش یا تلگرام - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی - استارتاپ چیست - استارتاپ - فالوور رایگان

۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

تست در طراحی سایت چگونه انجام میشود؟

در این مقاله قصد داریم تا تست تجربه کاربری آنلاین را به سادگی در پروژه طراحی سایت خود اجرا نمایید. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.
هیچ گاه آسان نمی باشد که تجربه کاربری آنلاین را مهیج و خارق العاده بسازیم. تحقیقات و اجرای تست تجربه کاربری یک علم و دانش و یا به عبارت دیگر تابع یک سری قوانین و اصول نمی باشد. برخی از روش ها برای برخی شرکت ها کارساز می باشند و این درحالی است که در برخی شرایط تنها یک راه حل وجود داد که باید به کار برد.
از این رو چگونه باید تست و تحقیقات تجربه کاربری را در پروژه طراحی سایت خود اجرا نمایید؟ ما از 7 متخصص طراحی وب سایت سوال نمودیم که چگونه باید این کار را انجام داد. مواردی که آن ها در این مقاله بیان می کنند را گوش فرا دهید و دریابید که کدام مورد مناسب شما و شرایط پروژه طراحی سایت شما می باشد و آن را امتحان کرده تا از کاربردی بودن آن اطمینان حاصل نمایید. اجازه ندهید تا کسی به شما بگوید که اشتباه می کنید و مسیر نادرستی را در پیش گرفته اید.

با هدف در این مسیر پیش روید

ERIKA HALL در این زمینه اظهار می دارد: "ما تمامی پروژه های طراحی سایت و دیگر پروژه های تجاری مشتریان مان را با هدف شروع کرده ایم. این امر به ما امکان می دهد تا سوالاتی که باید در تحقیقات کاربری از کاربران وب سایت بپرسیم را مشخص نماییم و روی آن موارد زمان و تلاش مان را متمرکز نماییم. سپس تا جایی که می شود با هم گروهی های مان همکاری می کنیم تا هر کس بتواند به نحو احسن هر گوشه از پروژه را به دست بگیرید و بهترین نتایج را به وجود آورد.

خیلی ساده است تا روی ابزارها و روش های بخصوصی تمرکز نماییم و فراموش کنیم که اصلا چرا تحقیقات کاربری را انجام می دهیم. زمانی که همیشه اهدافی را برای خود مشخص سازید و در ذهن خود همیشه آن ها را به خاطر دارید، مطمئن باشید که دچار شکست نمی شوید و می توانید به آن چه که می خواهید دست یابید".

داستانی را تعریف نمایید



  MONOTYPES مشاهده نموده است که برخی مردم به تحقیقات تجربه کاربری به عنوان قانون از پیش تعیین شده می نگرند و گمان می کنند که در این راه باید تابع قوانینی باشند تا بتوانند نتایج دلخواه خود را به دست بیاورند.

او در این باره این گونه نظر خود را بیان می کند: "من معتقد می باشم که تحقیقات کاربری در پروژه طراحی به سادگی درباره این است که به دنبال اطلاعاتی باشید و زمانی که آن ها را به دست آوردید، به گونه ای مناسب در طراحی خود نمایش دهید. تحقیقات کاربری به طور کلی درباره این می باشد که داستانی را تعریف نمایید که به تبع آن قادر خواهید بود تا دیدگاه ها و نظراتی را از مخاطبین و کاربران مورد نظرتان کسب نمایید.

  انتخاب روش مناسب در انجام تحقیقات کاربری

CHUI CHU'I TAN از CXPARTNERS این گونه می فرماید: "عبارت 'تحقیقات کاربری' و 'تست کاربردی بودن طراحی وب سایت' اغلب به یک منظور به کار می روند، اما در واقع آن ها معانی و اهداف مختلف و متفاوتی دارند.

هر دوی آن ها درباره دریافت بینش ها و بازخورد ها از افرادی است که از یک سایت و یا محصول استفاده می کنند. در هر صورت، در میان این دو، تفاوت محسوسی وجود دارد. تست کاربردی بودن طراحی وب سایت درباره تشخیص مسائل و عواملی است که کاربران ممکن است در یک طراحی سایت و یا محصول از آن تجربه کسب کنند (حال فرقی نمی کند که این تجربه در مرحله پیش طراحی و نمونه سازی به وجود آمده باشد و یا در طراحی نهایی)".

در وب سایت GENERATE LONDON دریابید که چرا استراتژی تجربه کاربری یا UX برای طراح محصولات و یا وب سایت های موفق، واجب و ضروری می باشد.

موارد بسیار کمی را در تحقیقات کاربری انجام دهید و بیشتر با تیم خود وقت بگذرانید و به این ترتیب نتایج بهتری را به دست خواهید آورد.

بنیان گذار ADRIAN HOWARD به نام QUIESTARS روش خود را در تست طراحی وبسایت دارد: موارد بسیار کمی را در تحقیقات کاربری انجام دهید و بیشتر با تیم خود وقت بگذرانید و این ترتیب نتایج بهتری را به دست خواهید آورد.

او در این باره این گونه توضیح می دهد: " عبارت 'موارد کمتری را در تحقیقات کاربری انجام دهید' به این دلیل است که روی موارد مهم تمرکز کنیم، اما باعث می شود تا نتایج مهیج و مورد نظرمان را در آن واحد به دست آوریم. عبارت " بیشتر با تیم خود وقت بگذرانید ' به این معنا می باشد که تحقیقات کاربری بهتر است به صورت گروهی انجام پذیرد، زیرا باعث می شود تا نیازها و خواسته های مشتریان را بهتر و راحت تر درک نماییم. این گونه کار گروهی باعث می شود تا اطمینان حاصل شود که هر عضوی در این گروه، تحقیقات کاربری را درک کرده است و به راحتی می تواند نتایجی را به دست آورد که مطابق با هدف اصلی گروه و تیم طراحی می باشد.

انجام ندادن تست و تحقیقات کاربری در پروژه های طراحی سایت

در سمت دیگر، یک طراح تجربه کاربری به نام Irene pereyra از استدیو طراحیAnton & Irene در این زمینه اعتقادی به انجام تست و تحقیقات کاربری ندارد.

او در این رابطه این چنین اظهار می دارد: " ما هرگز در پروژه های طراحی سایت به سراغ انجام تست های تجربه کاربری و تحقیقات کاربری نمی رویم. به نظر من زمانی که بخواهید پروژه طراحی سایت خود را خودتان تست و بررسی کنید مثل این است که تکلیف شب خود را نمره بدهید نه معلم تان. من بارها و بارها در پروژه های طراحی خود این مورد را اجرا ننموده ام و تا به امروز با مشکلی برخورد نکرده ام."

"اگر مشتریان وب سایت ما تحقیقات کاربری را در پروژه های طراحی وب سایت خود بخواهند و اصرار بر این امر داشته باشند ما می گوییم هرگز این کار را نمی کنیم و اگر می خواهید، خود به تنهایی این کار را انجام دهید و نتایج آن را با ما در میان بگذارید".

 مشاهده کردن و تکرار کردن

طراح تجربه کاربری و ناشری به نام Robert Hoekman jr نظر خود را در این باره این چنین عرض می نماید: "زمانی که تحقیقات کاربری و تست کاربردی بودن طراحی سایت را  انجام می دهید، همیشه این مورد را به یاد داشته باشید: واقعیت ها همیشه در اطلاعات و داده هایی است که به دست می آوریم و این گونه واقعیت ها به ندرت در صحبت کردن با افراد حاصل می شود و همیشه در مشاهدات می توانیم درک و ادراک بیشتری را کسب نماییم."

"به آن چه کاربران می گویند گوش فرا دهید و آن را به دست فراموشی بسپارید و بیشتر توجه کنید که آن ها چه کارهایی انجام می دهند. سپس باز هم این موارد را نادیده بگیرید و هر کدام از آن ها را بار دیگر بررسی کنید تا به حقیقت و واقعیت دست یابید. زمانی که طراحی جدیدی را خلق می کنید، سعی کنید بارها و بارها آن را تکرار کنید، تنها به این ترتیب است که می توانید موفق شوید و به پیروزی در طراحی سایت خود دست یابید."

"زمان هایی را در پروسه طراحی وب سایت خود اختصاص دهید تا پروژه را باز بینی نمایید و نسخه جدید طراحی را در معرض تست و بررسی قرار دهید. به یاد داشته باشید که نباید هر چیزی در طراحی را تغییر دهید. باید قضاوت عادلانه ای انجام دهید. اگر این روند را پیش بگیرید و به درستی آن را اجرا کنید، مطمئن باشید که مشکلات در پروژه طراحی شما از بین خواهند رفت و نتیجه نهایی بسیار رضایت بخش خواهد بود."

 مکالمه و بحث و گفت و گو کنید

بر اساس گفته های Steve Portigal، تنها راه برای انجام تحقیقات کاربری رفتن به مکان هایی است که مردم در آن جا در حال انجام دادن کارهای خود می باشند. در این شرایط باید به صورت آزاد و به طور مستقیم با آن ها به بحث و مکالمه درباره کاری که انجام می دهند و کارهایی که دوست دارند انجام دهند، بپردازید.

او در این باره این چنین می گوید: "از همه مهتر این می باشد که به چراها گوش دهید. اگر می خواهید اطلاعات کاربردی را به صورت شفاف به دست آورید، باید بینش ها و بازخورد های بسیاری را میان خود و آن کاربران رد و بدل کنید. من بینش ها و بازخوردهای به دست آمده از سوی کاربران را به عنوان دانه هایی در نظر می گیریم که بعدها در پروژه طراحی وب سایت پرورانده شده و رشد می کنند. به یاد داشته باشید که تحقیقات همیشه باعث پربار شدن طراحی وب سایت و یا محصول شما می شوند".

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون

نباید های کارآفرینی را یاد بگیریم

اگر شما هم یک کارآفرین باشید، قطعا برروی چیزهایی تمرکز می کنید که باید انجام بگیرد و به نتیجه برسد. اما به همان اندازه که موفقیت مهم است، تهیه لیست هایی که نباید انجام بدهید نیز مهم به نظر می رسد. در ادامه همراه با آی تی من ، جلال ترابی باشید.

ادامه را اینجا بخوانید : نباید های کارآفرینی

 

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - آموزش ایمیل مارکتینگ - سروش یا تلگرام - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی - استارتاپ چیست - استارتاپ - فالوور رایگان

۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ای تی زیرون